Reklamacje
1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien zgłosić reklamację drogą mailową, na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2. W e-mailu należy podać nr aukcji, nazwę produktu, kolor, opis brakującego lub uszkodzonego elementu oraz przesłać zdjęcia uszkodzonego elementu.
3. Ze względu m. in. na ustawienia monitora bądź oświetlenie, kolorystyka płyt i wybarwienie tkanin mogą się nieznacznie różnić od gotowego produktu. Nie stanowi to podstawy do reklamacji ani roszczeń wynikających z uprawnień rękojmi bądź gwarancji. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, wynikające z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach materiałów, płyt, nie będą uwzględniane.
4. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
5. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji produkt jest naprawiany, wymieniany lub jego równowartość jest zwracana w ciągu 21 dni roboczych. Termin naprawy zostanie ustalony telefonicznie.
6.Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego), firma zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w firmie towary do wyboru.
7. Warunkiem wymiany towaru jest oddanie zakupionego produktu w stanie nienaruszonym. W przypadku kiedy wymiana odbywa się bez dodatkowych kosztów (ten sam produkt, materiał, model, itd.) kupujący zobowiązuje się tylko do pokrycia kosztów dostawy wymienianego produktu. Wymiana odbywa się o okresie 21 dni roboczych. Wszelkie koszty kupujący reguluje przy odbiorze wymienianego mebla.